Inte längre svårt att välja rätt

Bor du i närheten av Stockholm eller är det snart dags för en tripp till huvudstaden kan jag tipsa om en restaurang för dig som tänker en gång extra på vad du stoppar i dig och i vilken mängd. Snubblade över restaurangen när jag kikade runt på nätet och vid min nästa lunch i Stockholm kommer den helt klart att vara ett av de ställen jag väljer mellan. Restaurangen heter Kalori och maten de serverar är med lågt GI och nyckelhålsmärkt. Ingen av rätterna på menyn innehåller mer än 500 kcal och det finns valmöjligheter även för oss vegetarianer. Toppen tycker jag, då de vegetariska rätterna även de låter väldigt goda något som inte alls är en självklarhet har jag fått erfara ett antal gånger.

Kalori hittar du Malmskillnadsgatan 50. Ett bra riktmärke är Hötorget som ligger relativt nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0