Välkommen

Frågan man kan ställa sig är vad som kommer skilja den här bloggen från de andra 1750 bloggarna som har startat hittills idag hos blogg.se. Det är så klart en väldigt svår fråga men jag tror att ämnet jag valt till min blogg är ett ganska outforskat bloggämne än så länge (inte länge till om jag får bestämma!). Så dags för en liten presentation av ämnet; Tränings- och hälsoturism. Helt enkelt för oss alla som hellre aktiverar oss och ger oss ut på upptäcktsfärder på semestern istället för att lata sig på stranden med en drink. Jag kommer att göra mitt bästa för att ge mina tips om resor där du kan njuta av träning och hälsa.

Självklart ska ni även få en liten presentation av mig. Jag läser just nu mitt sista år på gymnasiet där jag går en inriktning med turism i Uppsala. Träning, hälsa och turism är tre av mina största intressen så vad passar bättre än att skapa en blogg på ämnet?! Jag hoppas på ett jobb inom turism branschen efter gymnasiet och älskar att vara ute och resa. När regnet faller och kylan tränger sig in så här på hösten drömmer jag mig bort till varmare länder och hoppas på att den här kommande vintern blir min sista ofrivilliga i kalla Sverige.

Den här bloggen är mitt sista arbete som även kallas för projektarbete. Jag hoppas att ni kommer att trivas och ge mig gärna feedback, dålig som bra!

/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0