Apelsinträd och löpning längs stranden

Tänkte fortsätta berätta lite om mitt Mallorca äventyr.

Något som var väldigt vanligt förekommande var alla dessa människor som joggade längs stranden. Blir så avundsjuk att jag inte vet vart jag ska ta väg när jag ser folk som tränar på stranden. Att de också bor så nära att det är deras vanliga joggingrunda gör mig ännu mer grön av avund!

Så här såg det ut där vi mötte alla dessa löpare!



En annan sak vi fick göra var, som jag skrev i ett tidigare inlägg, besöka en apelsingård där vi fick plocka vår alldeles egna apelsin och äta den på plats. Från detta vackra träd tog jag min.



Inte bara sinnessjukt gott utan fullt av nyttigheter är den lilla frukt också!

Avslutar med en bild tagen av min värd på mig bredvid en stor Palma-skylt som vi hittade vid vårt besök i just Palma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0