Bye bye bloggen!

Nu börjar skolterminen lida mot sitt slut, egentligen en och en halv månad kvar ungefär men som student måste allt vara klart så långt i förväg så för oss är det inne på slutspurten. Därför känner jag nu att det är dags att lägga ner den här bloggen som har varit mitt projektarbete och börja med allt efterarbete. Bland annat ska en sammanfattning och en analys skrivas.

Jag har haft det väldigt roligt när jag pysslat med bloggen och hoppas att jag har kunnat öppna ögonen för tränings- och hälsoturism på någon där ute!

Ha det bra allihop!


Kommentarer
Postat av: En beundrare

Mycket trevligt

2012-04-20 @ 23:57:54
Postat av: En beundrare

Mycket trevlig läsning

2012-04-21 @ 00:28:33
Postat av: Lina

Tack så mycket! Roligt att bloggen var uppskattad :)

2012-04-21 @ 16:37:13
URL: http://activetraveling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0