Hemma från spa

I söndags kom jag hem från min spa resa! Det var helt underbart och det bästa med resan måste ha varit massagen. Massören var otroligt duktig, så duktig att jag nästan önskar att jag bodde i Eskilstuna så jag kunde gå dit igen och igen och igen..

Sen vart det även ett kurbad med en fantastisk fruktdrink och en manikyr med UV-nagellack! Ett nagellack som tydligen ska hålla i 3-4 veckor och endast torkar med en UV-lampa!!

Vi hittade även en helt underbar restaurang som jag rekommenderar till alla som någon gång ska till Eskilstuna, Papas Tapas. De har både spansk, mexikansk och svensk mat. Otroligt mysigt, fantastisk personal och grym mat!

Tog lite bilder från rummet där jag fick mitt kurbad, där det ingick en peeling, bad och body lotion. Blixten har gjort att bilderna er lite "omysiga", det var egentligen väldigt mysigt med endast levande ljus som var tända och lugn musik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0