Spa dags

Imorgon är det äntligen dags för mig att få njuta av lugnet och åka på en långweekend kantad av spa upplevelser! Resan går till Eskilstuna, lagom långt och en inte allt för stor stad. Ingen storstadspuls här inte! Hittills är massage, kurbad och manikyr bokade men vi får se om det blir något mer eller om jag nöjer mig med det!

Det här är andra veckan jag är ledig från skolan men hittills har jag bara varit ledig 3 dagar eftersom jag har fått hoppa in massa extra på mina jobb så det ska bli riktigt skönt att faktiskt få vara LEDIG när man är ledig..

Förhoppningsvis kommer det uppdateringar och bilder direkt från plats eller när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0