Projekt på Mallorca

Den 25e mars beger jag mig till Mallorca med skolan för att delta i ett EU-projekt om hållbar utveckling. Det är inom samma projekt som min resa till Kufstein i Österrike var. Så nu på morgonen har jag pratat med min värd Catalina som jag ska bo hos i 4 dagar och hon visade mig en bild på en jätte fin strand som vi ska försöka besöka!



Visst ser det underbart ut?! En simtur här är precis vad jag, och säkerligen många andra, skulle behöva just nu! Vet inte om det kommer att vara tillräckligt varmt för att bada men säkerligen några grader varmare än i Sverige i alla fall. 

För er som inte är ute efter en super aktiv semester men ändå vill röra på er lite kan jag tipsa om att just ta några extra simtag. Det behöver inte vara mycket, huvudsaken är att det blir av!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud va fint!

2012-01-21 @ 16:22:09
URL: http://thrillonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0